بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقای کروش؛فرصت مجدد پیشکش،لطفا حرف دلش را بشنوید!

http://esesclub.com/public/album_photo/e2/31/02/22db3_6162.jpg?c=a1ca

در برنامه ورزش و مردم امروز جمعه 20 بهمن 91 مهدی یکتا درباره مشکل بوجود آمده در اردوی تیم ملی و قهر هادی عقیلی صحبتهای کرد.منتهی در لابه لای صحبتهایش به خداحافظی فرهاد مجیدی،محرم نوید کیا ،فریدون زندی و سید مهدی رحمتی هم اشاره ای داشت و تصمیم این چهار بازیکن را همانند قهر عقیلی در یک ردیف قرار داد و کار این چهار بازیکن را به نوعی پشت کردن به پیراهن تیم ملی دانست.نمی دانیم جدیدا مفهوم خداحافظی از تیم ملی که به اطلاع مسئولین و مربی تیم ملی رسیده بود،جز قهر و پشت کردن به تیم ملی  یک کشور محسوب میشود!؟آیا فرقی بین خداحافظی با قهر از اردوی تیم ملی وجود ندارد!؟
نکته:مهدی یکتا به موضوعی اشاره کرد که خیلی برای استقلالی ها میتواند قابل توجه باشد!قبلا هادی عقیلی یکبار دیگر در کشور ازبکستان بعد از اینکه متوجه شده در ترکیب اصلی تیم ملی قرار نگرفته به این تصمیم کروش اعتراض می کند و ظاهرا آنجا هم قهر میکند!اما کروش بعد از چند بازی که وی را به تیم ملی دعوت نمیکند،مجددا برای بازی با لبنان نام وی را در لیست خود قرار میدهد!
خوب وقتی به بازیکنی که از تیم ملی قهر می کند،دوباره فرصت بازی داده میشود،پس چرا به سید مهدی رحمتی که خداحافظی موقتی کرده،حداقل یک گفتگوی ساده ترتیب داده نمیشه و از مشکلش سوال نمیشود!؟حالا فرصت دوباره و دعوت مجددش به تیم ملی پیشکش آقای کروش.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 11 / 1391برچسب:تیم ملی فوتبال,خداحافظی از فوتبال ملی,قهر هادی عقیلی,ورزش و مردم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com